Bygg- og vedlikeholdssjef

Klargjøring av Viglesdalen
Klargjøring av Viglesdalen Foto: Per Henriksen

Vi søker en allsidig, strukturert, selvgående og bygningskyndig person, som kan gå inn i vår driftsavdeling.

Arbeidsoppgavene vil bestå av allsidige driftsoppgaver der mye utføres av ansatte i driftsavdelingen selv. Vedkommende vil også fungere som prosjektleder og byggeleder på de fleste av foreningens større byggeprosjekter som utføres av eksterne entreprenører. En viktig del av virksomheten er også å engasjere og lede frivillige som jobber dugnad med vedlikehold og drift av hyttene. Arbeidet er sesongbetont, med noe arbeid i felt i løpet av sommerhalvåret, og større del av arbeidstiden med administrative gjøremål i vinterhalvåret.

Vi ser etter en person som er bygningskyndig og som kan håndtere administrativt arbeid, budsjetter og kontrakter. I den videre utviklingen av driftsavdelingens arbeid ønsker vi å utvikle oss i retning av å jobbe mot større grad av skriftlig dokumentasjon og periodisk vedlikehold basert på et systematisk vedlikeholdsprogram. Erfaring med slike systemer og gode IT ferdigheter er derfor viktig. Foreningen har planer om fortsatt betydelig byggevirksomhet, og trenger derved en prosjektleder med erfaring fra styring av komplekse byggeprosjekter.

Stillingen rapporterer til driftsleder Per Henriksen. Arbeidssted er foreningens kontor i Kannik. Det må påregnes en del dager på reise til foreningens anlegg.

Tiltredelse: snarest etter avtale.

Lønn etter avtale.

Søknadsfrist: 16.07. 19

Søknad med CV sendes via søkeportalen på finn.no: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=149240010

Grunnet ferieavvikling vil det ta et par uker før man er igang med ansettelsesprosessen. Vi tar imot søknader frem til 21. juli på mailadresse: per@stf.no

For mer informasjon om stillingen, kontakt driftsleder, Per Henriksen på telefon: 982 17 262, evt. e-post: per@stf.no

Annonse

Skrevet av Agnethe Larsen 4. juni 2019